Garantie, klachten & retour

Garantie
Vanzelfsprekend doet PureHygiëne haar uiterste best om producten in topconditie bij u aan te leveren. Het kan uiteraard voorkomen dat er iets tijdens transport kapot gaat of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak wil maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van een gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dragen wij kosteloos zorg voor reparatie of vervanging.

Klachten
Helaas komt het wel eens voor. Iets gaat niet helemaal zoals het moet of zoals gepland. Wij raden u aan om eerst uw klacht bij ons kenbaar te maken. Wij helpen u graag. Mocht dit overhoop niet tot een oplossing leiden, dan kunt u het geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten binnen Europa ook mogelijk om een klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit kunt u vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet op een andere manier is opgepakt, staat het je vrij om de klacht in te dienen via het platform van de Europese Commissie.

Herroepingsrecht, bedenktijd & retourneren

Retouren / bedenktijd algemeen
Bij PureHygiëne heb je het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na de annulering heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen naar PureHygiëne terug te sturen. Het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten zullen worden gecrediteerd. De kosten voor het retouren van de artikelen vanaf uw locatie naar PureHygiëne zijn voor uw rekening. Afhankelijk van de vervoerder en het type artikelen variëren deze kosten. Informeer uw vervoerder voor de exacte tarieven. U mag ook altijd contact opnemen met de klantenservice van PureHygiëne . Wij hebben contacten met verschillende vervoerders die u (op eigen kosten) kunnen helpen met het retourneren van de artikelen. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met - indien mogelijk - alle toebehoren en in originele staat en verpakking aan PureHygiëne te worden geretourneerd. Mocht het product meer gebruikt zijn dan noodzakelijk is om het te proberen dan kunnen wij eventuele waardevermindering aan u doorberekenen. Wanneer u gebruik wil maken van het herroepingsrecht, kan u contact met ons opnemen via info@purehygiene.nl of telefonisch op het telefoonnummer 085 060 20 09. Nadat PureHygiëne de artikelen in goede orde heeft ontvangen zal het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen worden teruggestort.