Veelgestelde vragen
Vragen over een bestelling plaatsen
Afhankelijk van herhalende afnames is het mogelijk om een zakelijke korting te ontvangen. Hiervoor kan u het beste een verzoek indienen per e-mail aan info@purehygiene.nl.
Wilt u grote hoeveelheden inkopen, dan kunnen wij misschien een goede prijsafspraak maken. Vraag hiervoor een offerte aan.
Naast iDeal- en creditcardbetalingen accepteren wij ook PayPal, Apple Pay en Visa. Zakelijke klanten kunnen op rekening betalen.
Na het bestellen krijgt u een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat de bestelling in goede orde door PureHygiëne is ontvangen. In de orderbevestiging treft u ook relevante informatie aan omtrent de bestelling.
Vragen over leveringen
De levertijden zijn 1-3 werkdagen. De levertijden kunnen verschillen als het product niet op voorraad is.
De verzendkosten bedragen €6,95 incl. btw. Bestellingen vanaf €130,- incl. btw worden kosteloos geleverd.
PureHygiëne werkt met meerdere bezorgdiensten, afhankelijk van de aard en inhoud van uw bestelling. Alle bezorgdiensten zullen zorgvuldig omgaan met uw bestelling.
Ja, dit is mogelijk binnen het bestelproces. Daar wordt gevraagd naar een 'bezorgadres'. Dit is het adres waar wij uw bestelling zal afleveren.
Andere vragen?
Mocht u antwoord hier niet tussen staan neem dan contact op met onze klantenservice.